Middelfart Billedskole i Båring

Alder: 7-13 år

Tirsdag: kl. 14.15 - 16.15

Underviser: Christine Beelaerts van Emmichoven (billedkunstner og billedkunstlærer) mobil: 21969423

Start: tirsdag d. 9 januar - slut tirsdag d. 9. april

Sted: billedkunst- og sløjdlokaler, Båring Skole, Byvejen 29, Båring, 5466 Asperup

Antal elever: 13

I prisen er inkluderet materialer.
På holdet i Båring arbejdes med alle former for billedkunst: maleri, tegning, collage, akvarel, installation, skulptur og digitale billeder.
Der vil blive arbejdet tematiseret med individuelle værker og fællesværker i forskellige materialer. Vi tager, hvis muligt, ud i naturen og lokalsamfundet, hvor vi iagttager omgivelserne med billedkunstfaglige øjne.

Dørene åbner kl. 14. og vi starter hver gang med at spise eftermiddagste og hygge, så du må gerne tage lidt mad eller frugt med.

Tag tøj på efter vejret der gerne kan tåle en klat maling.

Der er 12 gange undervisning og vi starter tirsdag den 9. januar. I skoleferierne holder vi fri.

Vi afslutter sæsonen med en fælles udstilling med de andre hold fra Middelfart Billedskole.

Er der ikke plads på vores hold, så kontakt Maja-Sofie Dahl, leder Middelfart Billedskole
mobil 23821305/e-mail [email protected] og hør hvilke andre muligheder vi har.