Holdbeskrivelse

Legestue for voksne -kreativt fællesskab uden underviser
Onsdag en gang om måneden fra kl. 18:15-21:30 med opstart 13 september 23 til April 24:

Et frit fællesskab af kreative mennesker, som mødes en gang om måneden efter aftalt tid i gruppen i billedskolens lokale. Der er ikke holdundervisning -men sparring, inspiration og hygge med din gruppe.

Du tager selv materialer med og arbejder i det medie du vil -om det er tegning, maleri, ler, blomsterbinding, hækling eller noget helt andet, er helt op til dig.
Slip de kreative tøjler fri i et skønt og farverigt fællesskab.

Praktisk:
Kontaktperson og koordinator på legestuen: Charlotte Rasmussen. Ved spørgsmål ring: 30827519
Tid: Onsdag 1 gang om måneden fra 18-21.
Pris: 200,- inkl. gebyr.
Materialer: Du medbringer selv alle materialer. Staffeli kan lånes på billedskolen.
Obs. Du binder dig for hele sæsonen og det er ikke muligt at få pengene tilbage efter tilmelding