Billedkunstensdag
Salg slutter: onsdag, 14. marts kl. 15:30
gratis
Salg lukket

Middelfart har næse for kunst!

Middelfart Billedskole er igen i 2018 med på Billedkunstens dag.En landsdækkende årlig begivenhed, som i år er onsdag den 14. marts. I år er temaet ”Næser” skæve næser,stor næser, små næser, opstopper næser, krøllede næser m.m.

Og det skalkommunens borgere hjælpe Billedskolen med at forme! Ideen er at børn, unge ogvoksne skal komme og forme en næse i ler. Mærke det bløde ler og finde ud afhvor lækkert det er at arbejde med. Næserne vil så blive brændt på MiddelfartBilledskole, og derefter indgå i en collage eller skulptur?  Der vil hele tiden være 2 af billedskolensundervisere til stede og give gode råd og vejledning.

Middelfart Billedskole vandt en workshop med årets bedste idé i 2016

Det foregår i foyeren på KulturØen  mellemkl. 15.30 – 18.00 hvor alle er velkomne til at stikke næsen inden for