Alle billetter til dette event er desværre udsolgt. Tryk her for at lukke vinduet.

Levende lørdage

4 kreativefordybelsesdage for børn

Forløbet er for børn, som ønsker at udfolde ogfordybe sig i kreative opgaver og projekter og har brug for mere ro og tid, endpå de almindelige billedskolehold.

Holdene er små (max. 8 deltagere) og vi ersammen i 5 timer ad gangen med indlagte pauser og leg.

På dette hold, er derplads og tid til den enkelte lille kunstner og ro til at arbejde i dybden medteknikker og børnenes egne fantasi og udtryk. Vi bruger kroppen og naturen tilat sætte gang i kreativiteten og opfordre til praktisk tøj der kan tåle atblive beskidt og som barnet kan bevæge sig frit i.

Pris: Alle 4 lørdage: 950,- inkl. materialer oggebyr.

Tid:               Sidstelørdag i måneden fra januar til april 2023. Kl. 10.00-15.00

Opstart:        Lørdagden 28. januar 2023

Underviser:  Maja-Sofie Dahl,Skoleleder og billedkunstner