Fællesskabt

Mandag kl. 18.30 - 21:00
Facilitator: Camilla Kjæhr
Start mandag i uge 34 og slutter i uge 51.
Alder: 16-25 år

Adresse: Assensvej 177, 5500 Middelfart

Beskrivelse:
Fællesskabt er et projekt skabt af unge til unge, startet på initiativ af tre unge fra Middelfart, som også selv vil være en del af fællesskabet Fællesskabt. Vi er et kreativt og kunstnerisk fællesskab, som sætter fællesskab højt, når vi mødes for at arbejde på vores kunstneriske projekter. Fællesskabt giver mulighed for at indgå i et fællesskab med ligesindede kunstinteresserede og kreative unge mennesker. Sammen vil vi udvikle vores kunstneriske færdigheder og stil i individuelle og fælles projekter under en fælles temaramme. Vi vil udforske forskellige måder at udøve kunst på, og give de andre i fællesskabet indblik i vores kunstneriske praksisser.

Gennem Fællesskabt vil du indgå i et fællesskab med andre unge, som vil inspirere og lade sig inspirere. Der er ikke noget krav om forudgående kunstnerisk erfaring eller færdigheder, da vi bare gerne vil byde alle kreative kunstinteresserede ind i et fællesskab omkring kunsten.

Der er ikke som sådan en underviser, og der vil ikke være holdundervisning med en faglig dagsorden, men der vil være peer-to-peer oplæg, hvor andre på holdet introducerer en teknik, metode eller kunstart, som man kan lade sig inspirere af.

Jeg, Camilla Kjæhr, er facilitator for Fællesskabt, og står for det praktiske, og kan med min kunstneriske- og undervisningserfaring bidrage med gode råd og sparring. Jeg har gennem mange år selv gået til billedkunst, og er cand.mag. i æstetik og kultur fra Aarhus Universitet, og har dermed både en bred praktisk og teoretisk viden om kunst og æstetiske udtryksformer. Derudover har jeg undervist på Middelfart Billedskole gennem tre sæsoner.

Hvis du har spørgsmål til Fællesskabt, eller er i tvivl om, om det er noget for dig, er du velkommen til at kontakte mig på [email protected]

Pris: kr. 500 inkl. gebyr og inkl. Materialer.

OBS: Billedskolen har IKKE undervisning i skolernes ferier.

Praktisk: Husk tøj der må males i og evt. lille madpakke og drikkedunk.
Ved spørgsmål kan Camilla Kjæhr kontaktes på [email protected]